Demo

  Download de PDF met uitgebreide gebruikershandleiding.

Welke vragen kan ik stellen?

In principe kunt u alle praktische, tactische en juridische vragen stellen. Tenderhelp biedt een eerstelijns advies. Er wordt volwaardig advies geboden. Waar nodig vindt overleg plaats. De grens voor de tijdsbesteding van onze experts is op 30 minuten gesteld. Indien uw vraag deze tijd overstijgt krijgt u daar een passende offerte voor en wordt uw vraag teruggestort bij uw tegoed.

Voorbeeldvragen

  • hoe kan ik deze vraag aan de aanbestedende dienst zo stellen dat ik de meeste kans op een relevant antwoord heb?
  • hoe moet ik een risicodossier opstellen?
  • waar kan ik verklaring X aanvragen?
  • mag deze eis wel gesteld worden?

1. Overzichtspagina

Na inloggen komt u op uw eigen Overzichtspagina. Hier vindt u alle informatie over uw account. Belangrijkste is het overzicht van de gestelde vragen en hun status, open of beantwoord. Vanaf deze pagina kan er een nieuwe vraag gesteld worden en indien nodig het tegoed opgewaardeerd worden. En uiteraard kunt u hier naar de wedervragen of antwoorden op gestelde vragen.

Onze online helpdesk is foolproof en eenvoudig te gebruiken. Geen fratsen, wel antwoorden.

2. Vraagpagina

Voor elke vraag is er een unieke pagina waar alleen de antwoordende expert en u toegang hebben. Hier vindt het vraag en antwoordspel plaats tussen u en de expert. Soms moeten onze experts immers doorvragen om u van een relevant antwoord te kunnen voorzien. Via deze pagina kunt u elkaar berichten sturen, verduidelijkende vragen stellen, enz. En hier vindt u uiteraard ook het uiteindelijke antwoord zodat u weer verder kunt werken aan een nog kansrijkere inschrijving.

3. Mailnotificatie bij alle stappen

U wordt per email direct op de hoogte gebracht van alle veranderingen zoals nieuwe berichten bij openstaande vragen, veranderingen in uw profiel, aankopen, enz.

 

Ja, ik meld me aan voor de helpdesk  

Tenderhelp is een dienst van Tenderwise - KVK 57435987. Prins Willemstraat 21 - 2584 HS - Den Haag.